FAQ

Wat is de status van mijn retour?

Wanneer je aan de hand van je verzendbewijs ziet dat ons bedrijf jouw pakket ontvangen heeft, ontvang je vanuit ons een e-mail ter bevestiging als deze in behandeling is. Daarna zal er een terugbetaling plaatsvinden of ontvang je een vervangend artikel (afhankelijk van jouw voorkeur). De terugbetaling wordt wekelijks verwerkt. Het geld staat gemiddeld binnen 1 tot 4 werkdagen op jouw rekening bijgeschreven.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Heb je nog altijd geen verzendbevestiging en/of Track & Trace code ontvangen? Dan is het uiteraard mogelijk om jouw bestelling te annuleren. Wij verzoeken je vriendelijk om een e-mail te sturen naar info@qualitycardstcg.nl met daarin jouw ordernummer zodat wij de annulering direct kunnen verwerken.

Mocht het te laat zijn, kunnen we kijken naar een andere oplossing.

Ik heb geen Track & Trace code ontvangen in de mail?

Zolang je geen verzendbevestiging en/of Track & Trace code hebt ontvangen via het door jou opgegeven e-mailadres, dan is jouw bestelling op dit moment nog niet verstuurd. Let op: een orderbevestiging is geen verzendbevestiging. Wij raden je daarom aan om nog even geduld te hebben en jouw e-mail goed in de gaten te houden.

Antwoord niet gevonden?

Kan je het antwoord op je vraag niet vinden? Neem dan gerust contact met ons op.